15 Kasım 2013 Cuma

Marmaris tatili

Bu yaşanmış bir olaydır. Eşim gerçek anlamda erkekleri ilk defa benimle tanımıştı ve aramızda bunun hep espirisi olurdu "her gün kaz eti yenilmez diye". Sevişmelerimizde de başkaları ile seks fantazileri kurar ve derin boşalmalar yaşardık. Gel zaman git zaman Marmaris'in dört yıldızlı bir otelinde tatilimizi geçirmeye başlamıştık. Bu otel bayağı hareketli idi. İngilizler vs. ortam çok gevşekti. Tesadüf eşimin ilkokuldan bir kız arkaşını havuz kenarında gördük ama o eşimi tanımadı. Biraz onu takip ettiğimizde o ve yanındaki bayanın telekızlık yaptığını anladık. Bu bizi bayağı azdırdı. Eşimle arkadaşının yerinde olmak isteyip istemediği üzerine muhabbetimiz oldu. O günlerde Marmarise ABD'nin bir uçak gemisi gelmişti ve
askerler otellere dağılmıştı. Bizim kaldığımız otele de Amerikan askerleri gelmeye başlamıştı. Odaya çıkarken bunların yanlarında yerli hayat kadınları veya diğer kadın askerleri görüyorduk. Bunlarla ilgili aramızda espiriler yapıyorduk. Eşimle asansörle odamıza çıkarken bir emrivaki yaparak iyi görünümlü bir Amerikan askerine İngilizce olarak gerçek bir hanım isterse onun tuttuğu hayat kadını karşılığında eşimi ona verebileceğimi, ancak aynı odada olmamız gerektiğini söyledim. Önce bir bana baktı ve sonra eşimi inceledi sonra bana güvenerek olur dedi. Bu konuşmaları eşim anlamamıştı. Aynı katta indik ve bizim odanın önünde durduğumuzda eşim ve hayat kadını olaya anlam veremediler. Ben durumu hayat kadınına izah ederek elin Amerikalısına eşimi veriyorum sen de benimle olacaksın daha ne dedim. Ben de ve eşim de ortalamanın üzerinde eli yüzü düzgün inasalar olduğumuzdan sanırım hayat kadını da olur dedi. Eşim buna biraz afallamıştı ama daha öncedenfantazilerimiz, İngiliz turistler ve okul arkadaşı ile ilgili olarak önceden aramızda bunun espirisi olduğundan bu duruma heyecanlandı ve ama hayır demedi. Böylece fantazileri ve esprileri gerçekleştirmek için bizim odaya girdik. ABD askeri zaten denizde haftalardır azmış olduğundan olaya hemen girdi ve evire çevire eşimi sikmeye başladı. Bu beni iyice azdırdı ve onları seyrederken ben de hayat kadınına olanca şiddetiyle defalarca boşaldım. Daha sonra ben eşime geçtim, Amerikan askeri de hayat kadınında devam etti. İki saat sonra onlar odalarına geçtiler. Böyle ilginç bir şekilde başayan maceramız her tatilde turistler ile devam ediyor. Yakında Ruslar ile Antalya maceramızı anlatacağım.

4 yorum:

  1. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ OKADAR GUZEL VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI MUTLUGU FANTAZIYI ARAYAN TERCEBELI GUVENILIR PATNER ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN SAATLERCE SEKS YAPMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTIMIZA HEYECAN ZEVK KATMAYI İATEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil