14 Kasım 2013 Perşembe

Karımın kırmızı tangası

benim adım taner karım ile evleneli 3 sene oldu.seks hayatımız çok iyi gidiyordu.her akşam olmasada ikinci akşam mutlaka sikişiyorduk.bu geçen zaman içinde seks hayatımız monotonlaşmaya başladı.bir akşam sevişirken aklıma değişiklik olsun diye karım gültene seni bir başkasına siktirsem ne diyorsun dedim.
karım olmaz dedi daha sonra kandırdım kim olur diye düşünüyorduk.aradan iki ay geçti bu işte temiz biri lazımdı.bir gün babamla dereye balık tutmaya gitmiştik balıkları tuttuktan sonra üzerlerimizi giyiniyorduk birde ne göreyim babamın yarağı inikken bile çok büyük idi. aklıma hemen karım geldi.
bu kişi babam olmalıydı.karıma durumu anlattım karım o senin baban olmaz dedi.bende yarağı çok büyük sen daha çok zevk alacaksın dedim.peki bu iş nasıl olacak dedi.ben kırmızı külot ve sütyeleri çok severim.onun için karıma iç çamaşırları hep ben alırım.o gün şehire indim büyük bir mağazaya girdim iç çamaşır reyonuna geçip güzel bir bayan bana ne arzu edersiniz dedi.ben eşime evlilik yıldönümü için hediye almak istiyorum dedim.bana bir kaç sütyen külot getirdi bende hoşuma giden kırmızı olanı aldım zaten sevgili karıcımın iç çamaşırları kırmızıdır.eve geldim karım çok beğenmişti.babam zaten dul idi annem öleli ikibuçuk sene olmuştu.o zamandan beri am sikmemişti.bazen bizim sesimiz onun odasına gidiyordu.karıma bu iş sana düşüyor dedim babamı baştan sen çıkartacaksin.akşam olunca karım evde oturup kalkarken babamakarşı frikikler veriyordu babam bunu bir hafta sonra keşfetti.çay getirirken eğildiğinde memeleri resmen meydandaydı.babam karımı görüce hemen yarağı kalkıyordu tuvalete gidip otuzbir çekiyordu.karım banyo yapmıştı daha sonra babam girdi.babam yarım saati geçti halen çıkmamıştı.meğer karımın banyoda asılı bıraktığı kırmızı külot ve sütyenini alıp otuzbir çekmiş.babam tava gelmişti.karıma dedim bu akşam bu iş bitecek.karıma planımızı anlattım.babam zaten karımı yiyecekmiş gibi bakıyordu.evde film izliyorduk.çay kahveden sonra ben uyuma numarası yapıyordum.karım üzerine içini gösteren ince elbise giymişti içindeki kırmızı sütyen kilot resmen belli oluyordu.kilotu.tangaidi.karım babama çay getirirken çayı babamın üstüne döktü hemen bez alıp silmeye başladı.çay sikinin üstüne dökülmüştü.karım silme bahanesi ile sikini okşuyordu.babamın siki o esnada kazık gibi oldu.ondan sonra karımda çekyata uzandı.uyumuştu karım dönerken eteğini yukarı çekti karımın muhteşem bacakları ortya çıktı babam kudurmuştu bana ve karıma seslendi.ses çkmayınca elini karımın bacaklarını okşayarak amına kadar geldi.gelin kalk yat diyordu ses gelmeyince karımın bal sızan amını yalamaya başladı karım zekten bacaklarını açtı babam kilotu sütyenini çıkattıkarım çıplak kaldı. babamda soyundu oda ne tam 23 santim yarağını karımın amına sokmaya başladı karım zevk ile acı arasında inlemeye başladı.daha fazla dayanamadı içine boşaldı.bende heyecandan boşalmıştım karım uyandı babama sağol babacığım gelinini çok güzel siktin bundan sonra kocam sensin dedi.artık bundan sonra karım ikimizlede çok güzel sikişiyor 

4 yorum:

  1. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  2. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil