7 Kasım 2013 Perşembe

Toplu Taşımada Zorla Becerdi

Öncelikle bütün porbuz okurlarına merhaba
      Yaklaşık üç ay önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum ben Antalya da yaşayan Pelin (Gerçek ismim değildir).Sürekli okuluma giderken beklediğim durakta bir adam olurdu ve beni keserdi doğrusu ben ilk zamanlar bundan çok korkuyordum çünkü yicek gibi bakıyordu ama zamanla herşey çok daha güzel gelmeye başladı gözüme ve o adama kendimi beğendirmek için zamanla makyaj yapmaya hatta mini etek giymeye başladım
bu sefer daha iştahlı bakan amca beni tahrik etmeye başlamıştı sürekli farklı otobüslere binerdik fakat ne hikmetse ben etek giymeye başladıktan sonra benimle aynı otobüse binmeye başladı benim yakışıklı amcam :) zamanla bana yakın gelmeye başladı sabah yoğunluğuyla tıklım tıklım dolan dolmuşta arkama geçmek için özen göstermeye başladı ve bu zamanla benimde fazlasıyla hoşuma gidiyordu bigün tam arkama geçti ve otobüste iğne atsan yere düşmezdi arkamda büyük ve kalın bişey hissettim başlangıçta çok korkmuştum çünkü ona karşı cinsellik değilde tek isteğim beğenilmekti ama artık çok geçti onu baştan çıkarmıştım ve yavaşça baldırlarımı ve kalçamı okşamaya başladığını hissettim eteğimi kaldırdı ve kilodumu sıyırıp parmağını soktu sesimi çıkaramıyordum
ama çokta acıyordu acıdan yanaklarımı ıssırıyordum biran önce okula yaklaşmak için sabırsızlanıyordum ve sonunda okula gelmemize az kalmıştı ama amca kulağıma yanaşıp benimle gel dedi ve koluma girdi önceden hangi durakta olduğumu takip etmiş olmalı ve ben iyice korkmaya başlamıştım ama sesimide çıkaramıyordum beni bi inşaata götürdü ve üst katların birinde ayakta üstümü zorla çıkardı ve heryerimi yalamaya başladı o yavaş yavaş benimde hoşuma gitmeye başlamıştı ve inlemeye başladım bunu farkeden amcamm beni fena şekilde becerdi daha önceden erkek arkadaşımla yattığım için kız değildim bu amcamm bana seninle işim hala bitmedi dedi ve okuluma gönderdi okul uzak değildi inşağata ve okulun yakınındaydı beni gören arkadaşlarımda olmuş bu olaydan sonra orospuya döndüm ve amcamm beni satmaya başladı aynı şekilde sınıf arkadaşlarımda beni beceriyorlar artık bunları ve erkek arkadaşımın beni nasıl becerdiğini tek tek anlatacağım takipte kalın canlarım :)

1 yorum:

  1. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil