3 Aralık 2016 Cumartesi

Üç Kızla Beraber Grup Yaptık

    Ben kıbrısta yaşayan eğlenmeyi seven, çevremce yakışıklı bulunan 24 yaşında bir gencim. Uzun boylu yapılı sportik vücudu olan birisiyim. Üniversite okuyorum. Okulda çok arkadaş edinmedim ve genelde kendim geziyorum kızlar benimle çok ilgilendikleri için erkekler pek iyi geçinmez benimle. Sınıfta bir tane kızın bana bakışları her zaman dikkatimi çekiyor ama ilk adımı ondan bekliyodum hep.
      Bigün geldi ve ders notları istedi benden bende verebiliceğimi söyledim ama o bununla yetinmedi ve benim onu ders çalıştırmamı istedi benden. Bende seve seve çalıştırıcağımı söyledim okulun kütüphanesine gittik ve ders çalıştık bu böyle bi kaç gün gitti. Bir süre sonra şakalaşmalar gülüşmeler başladı ve kütüphanenin çok sıkıcı olduğunu evde daha rahat çalışabilceğimizi söyledi ve beni evine davet etti bende kabul ettim ve evlerine gittim.

      Evlerinde 4 kız kaldıklarını söyledi bende sitede güzel bir evleri vardı. Odasına gittiğimde odada iç çamaşırları tamamen ortalıktaydı ve odamda biraz dağınık kusura bakma dedi ama bilinçli olarak koyduğu çok belliydi :) bende istifimi bozmadım ve ders çalışmaya başladık kız üşüdüm deyip bana sarıldı ve elinin bacağımın arasına sıkıştırdı ve aklımı başımdan almaya başladı yavaş yavaş ne kadar belli etmemeye çalışsam da kız önümdeki kabarıklığı anlamış olmalı ki yatakta üstümüzü örtüp çalışalım mı diye teklif etti. Bende çok üşüyorsan olur dedim. Yatağa geçtik güya ders çalışıyoruz ama kız yavaş yavaş niyetini belli etmeye başladı ve hemen arkasından odaya 2 arkadaşı geldi ve onlarda yatağın başka köşelerine oturdular bizim ders çalışmamızı böldüler. Muhabbet etmeye başladık ders unutuldu muhabbet etmeye başladık kız tekrar elini bacak arama soktu ve bu sefer eli yavaş yavaş oynuyor ve yukarı doğru ilerliyordu sonunda eli penisime gelmiş ve temas halinde öylece duruyordu tabi ki kazık gibi olmuş penisimi hisseden kız elini ileri geri yapmaya başladı bende artık yatağın içinde duramıyordum arkadaşları ne zaman gidecekler derken diğer iki kızda 2 kişilik olan yatağa girdi bi tanesi diğer tarafımda elini giysimin içine sokarak bedenimi elliyordu. Bu çok hoşuma gitmişti bu gece bişeyler olucağı belliydi yalnız daha önce böyle bir olay yaşamamıştım nasıl olacaktı acaba derken penisimi elleyen kız artık işi abartmış tamamen okşuyordu bende artık kızın memelerini avuçlamış işi ileri taşımıştım. Kız birden elini pantolonumun içine soktu ve bana mastürbasyon yapmaya başladı bu gözümü döndürmüş olacak ki bende kızın elini göğüslerinin içine soktum. Üçüncü güya uslu duran kız muhabbet arasında hiçbişey yokken pat diye üstümüzde ki yorganı açtı ve ''ooo işler ilerlemiş bile dedi'' ve geldi kucağıma oturdu ''Şimdi yaramazlık saati'' dedi ve dudaklarıma yapıştı ben öpüşüyordum ama bi yandan da büyük şaşkınlık içerisindeydim diğer iki kız beni soymaya başladılar bende kucağımdakini soymaya başladım kucağımda ki ve ben çırılçıplak kalmıştık artık. Kucağımdaki kız vücüdumu yalayarak aşşağıya doğru ilerlemeye başladı ve bana sakso çekiyordu. Bende bu fırsatı kaçırmadım ve sınıf arkadaşımla öpüşmeye başlayıp onu soyuyordum diğer giyinik kalan kızda eğilip 2 kız birden bana sakso çekiyorlardı. Soymam bitince kızı bende onu yalamaya başladım ve kucağıma oturttum giyinik kalan kız kendisi soyundu ve onu yalamamı istedi arkasından onuda yaladım kafamda ki tek soru ben bu azgın 3 kızı nasıl doyurucaktım. Ama gecenin sonunda üçümüzde çok mutluyduk aynı yatakta uyandık. Herşey çok güzeldi kızlar bana o çıplak halleriyle kahvaltı hazırlamışlar sabah kalktığımda azgın kızlarla tekrar kahtaltıdan sonra yatağa geçtik.
      Sonrasında gece oldu ve eve döndüm. Eve döndükten sonra bi fotoğraf attılar ki ne göreyim kızlar odaya kamera yerleştirmişler ve herşey planlıymış zaten. Ve bundan sonra her çağırdığımızda geliceksin ve bizim erkeğimiz olucaksın bundan sonra diye tehdit ettiler beni. Bende bunun için şantaja gerek yoktu isterseniz yanınıza bile taşınabilirim dedim. :) Şimdi sık sık yanlarına gidip kalıyorum ve sabaha kadar sex yapıyoruz bazen bire bir bazen ikisiyle bazen üçüyle birden evdeki dördüncü kız bu olaydan rahatsız olmuş olucak ki evden ayrılmış. Bunun gibi kıbrıs ta doymak isteyen kızlar varsa onlarada vakit ayırabilirim bu hikayenin altına yorum atmanız yeterli ulaşırım ben size. Hepinizi seviyorum okurlar Porbuz'la kalın hoşçakalın :-*

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil